Wysyłka i dostawa

Przy każdej wysyłce dokładnie sprawdzamy czy towar nie jest uszkodzony i czy nie posiada wad fabrycznych.
Dopiero po takiej kontroli produkty są pakowane.
Towary, które wysyłamy z naszego sklepu są pakowane w taki sposób, aby w stanie nienaruszonym dotarły pod adres klienta.

 

Czas realizacji


Czas dostawy jest liczony od dnia złożenia zamówienia (przy płatności za pobraniem oraz w punkcie sprzedaży przy odbiorze) lub od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie (przy płatności przelewem tradycyjnym oraz przelewem Paypal) i zazwyczaj wynosi 2-7 dni roboczych, pod warunkiem, że towar jest w magazynie.
W przypadku braku towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć (1-3 miesięcy).
Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.

Koszt dostawy


Przy płatności przelewem

Zamówienie do 999 zł:
– Kurier DPD – 20 zł;

Zamówienie od 999 zł:
Koszt wysyłki wynosi 0 zł.
Pokrywamy wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki.

Przy płatności za pobraniem

Zamówienie do 999 zł:
– Kurier DPD – 30 zł;

Zamówienie od 999 zł:
Koszt wysyłki wynosi 0 zł.
Pokrywamy wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki.

Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

Koszty dostawy produktów dostępnych na zamówienie są obliczane indywidualnie.

Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Unii Europejskiej. Koszty przesyłek międzynarodowych są obliczane indywidualnie.

Nasi partnerzy logistyczni


Naszym partnerem logistycznym jest firma DPD.

www.dpd.com.pl

Uszkodzenie przesyłki


1. Odbiorca przesyłki kurierskiej (klient) powinien sprawdzić jej stan, a w razie uszkodzeń spisać z kurierem protokół strat.
2. Stan przesyłki można udokumentować protokołem nawet w przypadku wystąpienia drobnych uszkodzeń opakowania.
3. Odbiorca może dopisać do protokołu sporządzonego przez kuriera własne uwagi, jeżeli nie zgadza się z tym, co opisał kurier.
4. Protokół powinien być sporządzony w dwóch egzemplarzach (jeden dla klienta, drugi dla firmy kurierskiej) oraz podpisany przez klienta i przez kuriera.
5. Podstawą do reklamacji są dokumenty sprzedaży (paragon lub faktura) oraz protokół szkody.
6. Jeśli klient stwierdzi uszkodzenie przesyłki, ale nie spisze takiego protokołu, nie będzie mógł później wnosić reklamacji i oczekiwać rekompensaty za te uszkodzenia.
7. Czytelny skan lub zdjęcie oryginału protokołu prosimy przesłać do nas, wraz ze zdjęciami uszkodzeń, pocztą elektroniczną na adres kontakt@milldecor.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Milldecor, ul. Libelta 37, 61-707 Poznań, Polska.

Odbiór osobisty


Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru zamówionego u nas w sklepie.
Nasz magazyn mieści się w sklepie „Specjały lasu” pod adresem ul. Karola Libelta 37, 61-707 Poznań.
Wyślemy Ci powiadomienie e-mail o możliwości odbioru.

Godziny otwarcia sklepu:
Pn.-Pt.: 10:00-20:00
Sob.-Niedz.: 12:00-20:00

 

 

 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji, zadzwoń lub napisz do nas

ul. Libelta 37, 61-707 Poznań